انتخاب کوتاهی متناسب با صورت

ساناز برومندی
18 بهمن, 1399
۲۵ دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

انتخاب کوتاهی متانسب با صورت و تفاوت مدل موی فارا و لیر

در این قسمت با انتخاب کوتاهی متناسب با صورت آشنا شده و با تفاوت مدل موی فارا و لیر و همچنین دیگر مدل های کوتاهی مو آشنا خواهید شد. امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید باشد.

 

خدمات کوتاهی مو- کوپ مو- خدمات زیبایی مو- ساناز برومندی- تفاوت مدل موی فارا و لیر- انتخاب کوتاهی متناسب با صورت

مدل لیر (مناسب صورت گرد)

اگر دارای موهای متوسط، صاف با پیشانی نسبتا بلند می باشید این مدل مو برای شما متناسب می باشد. یکی از انواع مدل مو برای صورت گرد نیز می تواند این مدل مو فانتزی و جدید باشد. شما با استفاده از مدل لیر می توانید صورت گرد خود را کشیده تر و باریک تر نشان دهید.

در مدل لیر موها به صورت لایه لایه کوتاه می گردد. در این مدل مو از قد مو ها کم نمی شود و تنها باعث می گردد موهای شما حالت گیرد.رنگ روشن مو باعث می گردد لایه های مدل لیر بهتر دیده شوند پس رنگ مویی متناسب با این مدل مو نیز رنگ های روشن می باشند.

مدل لیر - انتخاب کوتاهی متناسب با صورت

مدل فارا (مدلی برای موهای بلند و کوتاه)

یکی از انواع مدل مو که در آن فقط کمی از قد آن کوتاه می شود مدل مو فارا می باشد. این مدل مو اغلب به افرادی با موهای کم پشت و نازک توصیه می گردد زیرا این نوع کوتاهی باعث می شود موهایتان پر پشت تر دیده شود.

مدل مو فارا برای اغلب فرم صورت ها مناسب می باشد همچنین خانم ها در رده های سنی مختلف می توانند از این مدل برای کوتاهی و فرم دادن به موهای خود استفاده کنند.

مدل پر

مدل موی پر کوتاه با چتری مناسب برای افرادی که صورتهایی کشیده با پیشانی های بلند دارند.مدل موی پربه سمت بیرون روی موهایی با اندازه معمولی مناسب بوده و به موها حجم می دهد.به وجود آوردن هایلایت روی مدل موی پَر باعث می شود که ابعاد این مدل مو بهتر دیده شود.

مدل پر - انتخاب کوتاهی متناسب با صورت

کوتاهی مو مدل کرنلی

مدل کرنلی یا کوپ کرنلی، در واقع پایه تمام مدل های کوتاهی مو است و به دلیل اینکه انتخاب های متفاوتی برای اندازه و قد مو و جهت کوتاهی موها وجود دارد، تنوع بسیار زیادی دارد. این مدل را می توان در اندازه کوتاه تا متوسط امتحان کرد.

یک نکته دیگر درباره مدل کرنلی این است که می توانید با توجه به فرم صورت و ساختار چهره تان، مدلی که برای صورت گرد، کشیده یا استخوانی مناسب است استفاده کنید.

مدل کرنلی

 

اکنون که مقاله انتخاب کوتاهی متناسب با صورت را مرور کردید بسیار راحت تر میتوانید مدل موی خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا ویدئو های ما در آپارت و یا اینستاگرام تماشا کنید.

۲۵ دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.