انتخاب بهترین رنگ مو

ساناز برومندی
12 فروردین, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

چه عواملی برای انتخاب بهترین رنگ مو تاثیر گذار است ؟

انتخاب بهترین رنگ مو بستگی به سلیقه شما و همچنین تناسب آن با پوست و چشم شما دارد. در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین رنگ مو با شما در میان خواهیم گذاشت :

۱- توجه به رنگ پوست: برای پوست های سرخ و قهوه ای تیره، رنگ های تیره تر مانند قهوه ای و مشکی، مناسب هستند. برای پوست های روشن، رنگ مو های روشن تر مانند طوسی و بلوند سازگارتر هستند.

به عبارتی دیگر می توان گفت اگر پوست شما پوستی با لون تیره و گرم است، می توانید از رنگ‌های گرم و تیره‌تر استفاده کنید، اما اگر پوست شما پوستی با رنگ سرد است، بهتر است از رنگ‌های سرد و روشن استفاده کنید.

انتخاب بهترین رنگ مو- رنگ مو برای پوست روشن

۲- توجه به رنگ چشم: رنگ چشم‌های شما هم می تواند در انتخاب رنگ مو مؤثر باشد. رنگ مویی که با رنگ چشم‌های شما همخوانی داشته باشد، می‌تواند جذابیت شما را افزایش دهد. رنگ موی مناسب باید با رنگ چشم های شما هماهنگ باشد. برای چشم های سبز و آبی، رنگ های مشکی و برنزه طبیعی بهتر به نظر می رسند. برای چشم های قهوه ای تیره، رنگ مو های مشکی، قهوه ای تیره و مسی، مناسب هستند.

انتخاب بهترین رنگ مو - رنگ مو بر اساس رنگ چشم

۳- توجه به رنگ لباس پوشیده شده: اگر شما لباس هایی با رنگ های شدید و جذاب پوشیده اید، بهتر است رنگ مو های خود را ساده تر نگه دارید. اگر شما لباس های روشن و ساده را می پوشید، رنگ مو های روشن تر و جذاب تر را انتخاب کنید.

۴- توجه به سبک زندگی: در نظر بگیرید که شغل و شیوه زندگی شما چیست و آیا می توانید با رنگ موی انتخاب شده خود در این بخش از زندگی راحت باشید. برای افرادی که در محیط کاری فعالیت می کنند، بهتر است رنگ مو های طبیعی و ساده تری را انتخاب کنند. برای افرادی که در محیط هنری فعالیت می کنند، رنگ های جذاب تر و شاداب تر مانند بلوند روشن، قرمز و مشکی جذابیت بیشتری دارند.

۵- توجه به سن: برای افرادی که سنشان بالاتر است، بهتر است رنگ مو های طبیعی تر و تیره تر را انتخاب کنند. برای افراد جوان، رنگ های شاداب تر و جذاب تر مناسب است.

انتخاب بهترین رنگ مو- رنگ مو برای پوست روشن- انتخاب رنگ موی مناسب

به عبارتی دیگر انتخاب بهترین رنگ مو به میزان زیادی به سلیقه شخصی و فرهنگ و سبک زندگی او بستگی دارد. با این حال، برای انتخاب بهترین رنگ مو، بایستی به موارد گفته شده توجه نمود.

با توجه به این موارد، بهتر است با طراح مو به مشورت بگردید و گزینه‌های مختلف را امتحان کنید تا به بهترین رنگ موبرای خود برسید.

سرکار خانم ساناز برومندی آرایشگر رنگ و لایت با ۱۸ سال سابقه کار در زمینه رنگ و لایت می تواند به شما در انتخاب رنگ موی مناسب و بهترین انتخاب رنگ مو مشاوره دهد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.