انواع روش های درمانی صافی مو

ساناز برومندی
22 آذر, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

روش های درمانی صافی مو چیست؟

در این قسمت با انوع روش های درمانی صافی مو آشنا خواهیم شد.

روش درمان بوتاکس مو چیست؟

این روش با پوشش فیبر مو با یک پرکننده پروتئینی مانند کراتین حالت داده می شود بوتاکس در هر تار مو، قسمت های نازک یا شکسته را پر می کند در نتیجه باعث می شود که آن ها براق و پر به نظر برسند.پرکننده ها انعطاف پذیر و فیبرنرم هستند آن ها به ایجاد ظاهر موی بیشتر و نرم تر کمک می کنند. برخی از محصولات از ترکیب مواد مانند روغن خاویار، ویتامین ها، – پپتید و مجموع کلاژن استفاده می کنند.

روش بوتاکس مو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که در اثر رنگ کردن زیاد و یا استفاده از وسایل حرارتی موهایشان دچار خشکی و موخوره شده است مخصوصا افراد دارای موهای فرفری، مجعد یا بلند از این درمان برای برگرداندن موهایشان به حالت اولیه استفاده می کنند .

بوتاکس مو برای افرادی که موهایشان وز و شکننده شده و مدام گره می خورد، بسیارمناسب است . با استفاده از بوتاکس این افراد می توانند روی موهای خود دوباره از رنگ و … استفاده کنند.

  • آن هایی که موهایی دارند که خشک و یا آسیب دیده اند
  • داشتن شوره سر
  • موخوره
  • آن هایی که دکلره، یا هایلایت دارند
  • موهای نازک، کم‌حجم و کدر یا وز
  • کسانی که خواستار صاف کردن موها هستند

ریباندیگ و بوتاکس و صافی و احیا مو

 

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندیگ مو یا صافی مو به شیوه ژاپنی میباشد که وظیفه صاف کردن موها را برعهده دارد حدودا این شیوه ۲۵ سال است که به ثبت رسیده است. در کار ریباندیگ مو تقریبا ۸۰ درصد به ما صافی را می دهد .مهمترین ویژ‌گی ریباندینگ این است که بعد از شستشوی مو‌ها دیگر نیازی به براشینگ و اتو نیست و در هوای شرجی و مرطوب نیز مو‌ها حالت صافی خود را حفظ می‌کنند.ریباندینگ به افرادی که قصد صافی دائم موهای خود را دارند توصیه می شود و در این روش موها باید بسیار تقویت و مراقبت شوند.

 

دوره آموزش کراتینه مو - دوره درمان احیا و صافی مو - درمان اسکالپ سر- آموزش درمان صافی و احیای مو- انواع مدل های بافت موی جدید- انواع رنگ موی جدید- آموزش درست کردن مو در خانه - آشنایی با بوتاکس مو- سالن زیبایی مریم یکتا- راه های متفاوت رنگساژ- سبک های مختلف بیبی لایت- کوتاهی مناسب صورت- روش صافی مو ها

 

مزایای ریباندینگ مو چیست؟

 
۱. صاف شدن دائمی مو‌ها بر خلاف سایر روش‌ها
۲. بهبود وضعیت ظاهری مو‌ها
۳. صاف ماندن مو‌ها در هنگام عرق کردن، رفتن به حمام یا سونا و قرار گرفتن در مقابل باد
۴. صرفه جویی در زمان جهت مرتب کردن روزانه مو‌ها

حالا با توجه به توضیحات گفته شده میتوانید تصمیم بگیرید از بوتاکس مو استفاده کنید یا از ریباندینگ مو. اکنون که با انواع روش های درمانی صافی مو آشنا شده اید راحت تر میتوانید در مورد موهایتان تصمیم گیری کنید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.