خرید ماسک مو

ساناز برومندی
7 مرداد, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

بهترین راه برای خرید ماسک مو چیست؟

خرید ماسک مو یکی از مهمترین کارهایی است که بایستی برای موهای خود انجام دهید چرا که بدون ماسک مو در واقع موهای شما آسیب بیشتری خواهند دید.

اگر موی خشکی دارید یا موهای شما آسیب دیده و یا نیاز است که موهای خود را تقویت کنید، ماسک می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلات گفته شده بسیار کمک کند.

فوایدی که خرید ماسک مو می‌تواند برای مو های شما داشته باشد عبارتند از: تقویت مو، درخشان کننده مو، رفع مو خوره، رفع وز مو، ترمیم مو، آبرسانی به موها، مرطوب کننده مو ها و … که در ادامه خواهیم گفت.

ماسک مو کراتین سلکشن

تفاوت ماسک و سرم مو چیست ؟

در حقیقت تفاوت ماسک و سرم مو در نوع کاربری این دو محصول می‌باشد، همانطور که گفته شد ماسک مو برای ترمیم موهای آسیب دیده و خشک و مرطوب کردن موها بکار می‌رود در صورتی که سرم مو برای درخشانی و نرم کنندگی کاربرد دارد، البته امروزه سرم های مو نیز دارای خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی هستند، اما بیشتر کاربرد این محصولات برای درخشانی و نرم کنندگی به کار می‌رود.

ماسک مناسب موهای خشک چیست ؟

مناسب ترین ماسک برای موهای خشک، ماسک موهای کراتینه است که این ماسک ها رطوبت کافی را به موهای خشک می‌رساند. اگر موی شما خشک و یا وز می‌باشد، خرید ماسک های کراتینه برای شما یک انتخاب خیلی مناسب می‌باشد. ماسک کراتین پروتچ شماره ۸ یکی از بهترین گزینه هاست.

خرید ماسک مو-ماسک مناسب موهای خشک

ماسک مناسب موهای فر چیست ؟

مراقبت از موهای فر کاری دشوار است، استفاده از ماسک موهایی که در آن ها روغن آرگان، نارگیل و آووکادو استفاده شده است، میتواند موهای فر شما را نرم کند و باعث شادابی و طراوت موهای شما شود. ماسک موهای فر لورال مدل Curl Expression، گزینه مناسبی برای موهای فر است.

خرید ماسک مو- ماسک مناسب موهای فر

ماسک مناسب موهای رنگ شده چیست ؟

موهای رنگ شده نیاز به آبرسانی بیشتری نسبت به موهای معمولی دارند، بنابراین استفاده از ماسک های حاوی روغن آرگان و یا گرفته شده از عصاره عسل برای این نوع مو ها بسیار مناسب می‌باشد. ماسک موهای رنگ شده Mono Care، گزینه بسیار خوبی است.

خرید ماسک مو- ماسک موهای رنگ شده

ماسک مناسب موهای آسیب دیده چیست ؟

ماسک مناسب موهای آسیب دیده بهتر است حاوی روغن آرگان، زیتون، عصاره نارگیل وآلوئه ورا باشند، زیرا این مواد بعد از ترکیب شدن با ساقه مو برروی قسمت های آسیب دیده می‌نشینند و باعث ترمیم بافت های آسیب دیده موی شما می‌شوند. ، انتخاب خوبی برای موهای شما است. ماسک ابسولوت لورال، گزینه مناسبی برای موهای شماست.

خرید ماسک مو- ماسک مناسب موهای آسیب دیده

قیمت ماسک مو

قیمت ماسک ها با توجه به کاربری و مواد بکار رفته در آن متفاوت است، بطور مثال قیمت ماسکهای مناسب موهای رنگ شده نسبت به ماسک های مناسب برای موهای معمولی قیمت بالاتری دارند. شما اگر قصد خرید ماسک مو  دارید، سعی کنید بیشتر از قیمت به کاربری ماسک روی موهای خود توجه کنید زیرا این محصول می‌تواند موهای شما را بسیار بیشتر کند.

ماسک ابسولوت ریپیر لورال

نحوه استفاده از ماسک مو

  • برخی ماسک‌ها نیاز به آبکشی ندارند. این ماسک‌ها به صورت کرمی یا اسپری وجود دارند که می‌توانید از آنها پس از حمام و زمانی که با حوله موهایتان را آبگیری کردید، بر روی موهای مرطوب استفاده کنید.
  • ماسک موهای داخل حمام نیز پس از استفاده از شامپو و آبکشی موها استفاده می‌شوند. کمی از ماسک مو را کف دستتان بریزید و به آرامی روی ساقه موهای خود ماساژ دهید. پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه موهای خود را آبکشی نمایید. همواره سعی کنید بیشتر روی ساقه و نوک موها محصول را استفاده کنید، زیرا معمولاً بیشترین میزان آسیب دیدگی و خشکی در نوک موها قرار دارد.
  • پیش از خرید ماسک مو به کاربرد محصول نیز توجه کنید. برخی ماسک‌ها مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده، برخی مخصوص موهای خشک، برخی ضد ریزش و شوره، برخی مخصوص موهای فر و… هستند.
  •  در آخر هنگام خرید ماسک مو به تاریخ انقضای محصول دقت کنید و حتماً آنها را از داروخانه یا فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید. ماسک موهای تاریخ گذشته یا تقلبی ممکن است باعث ایجاد حساسیت یا آسیب به موهایتان شوند. 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.