شامپو ضد ریزش مو

ساناز برومندی
7 آذر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

شامپو ضد ریزش مو 

شامپو ضد ریزش مو – موی انسان به طور نرمال سه مرحله و فاز را طی می‌کند. مرحله رشد، مرحله استراحت و مرحله انتقال. معمولا فاز اول یا همان فاز رشد  ۳ تا ۵ سال به طول می‌انجامد، سپس به مدت سه تا چهار ماه فاز استراحت را داریم و پس از آن در فاز انتقال موها شروع به ریختن می‌کنند. در یک فرد سالم با شرایط عادی، چیزی در حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد موها در فاز رشد قرار دارند.

ریزش مو یکی از معضلات اصلی اکثر آقایان و بعضی خانم‌ها می‌باشد. ربزش مو علل و دلایل مختلفی دارد، از استرس و برخی بیماری‌ها گرفته تا مشکلات ژنتیکی و ازدیاد ترشح هورمون‌های مردانه. این اختلال ممکن است گریبانگیر هر فرد چه مرد و چه زن در هر سن و سالی شود، لذا درمان و پیشگیری از این مشکل می‌تواند سبب بهبود شرایط زندگی فرد شود، چرا که برای اکثر افراد مو یکی از ملاک‌های مهم زیبایی می‌باشد.

در نتیجه گاهی با رعایت یک سری موارد ساده و استفاده از بعضی محصولات سبک اما موثر می‌توان به طور چشمگیری این معضل را حل کرد.

اتوکئونز ۵+

معرفی شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز مدل ۵+

شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز مدل ۵+  محصولی فوق العاده از کشور آمریکاست که با فرمولاسیون خاص خود برای انواع مو مناسب میباشد.این شامپو بدون سولفات و پارابن و همچنین آبرسانی عمیقی دارد.
این شامپو ضد ریزش مو و برطرف کننده شوره سر میباشد و فرآیند پیری فیبر مو را کند کرده و سرشار از اسیدهای چرب ضروری و مفید برای مو میباشد.این شامپو حاوی امگا ۶،ویتامین E و ویتامین A بوده که باعث ترمیم و آبرسانی موهای آسیب دیده می‌شود.

ویتامین های موجود در شامپو ضد ریزش مو از غشای سلولهای مو در برابر اکسیداسیون محافظت می‌کند.استفاده طولانی مدت از این شامپو شامپو ضد ریزش مو باعث افزایش انعطاف پذیری مو شده و درخشندگی موها را بهبود میبخشد.این شامپو ضد ریزش مو برای آب رسانی مجدد و طراحی شده برای تعادل مجدد سطح رطوبت مو ساخته شده است. با استفاده از شامپو آرگان موهای آسیب دیده ترمیم شده و نرمی، لطافت و درخشندگی را به دست می آورند.

این شامپو مو فرمول های نوآورانه فوق آبرسان هیدراتاسیون فوق العاده ای را ارائه می دهند. موها را با رطوبت طبیعی روغن آرگان بدون فشار بیش از حد، شارژ کنید. برای موهایی نرم، لطیف و تغذیه شده، سرشار از درخشندگی و شادابی سالم.

شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز مدل ۵+

مشخصات و ویژگی های شامپو ضد ریزش اتوکئونز مدل ۵+

  • شرکت سازنده : اتوکئونز
  • کشور مبدا برند : امریکا
  • نوع محصول: شامپو
  • نوع عملکرد: ضد ریزش
  • مدل: ۵+
  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • حجم: ۳۰۰-۴۷۵-۱۰۰۰
  • جنس محفظه نگهدارنده: پلاستیک

درباره شرکت سازنده‌ی برند اتوکئونز

شرکت اتوکئونز ارائه کننده محصولات بهداشتی مو با فرمولاسیون کشور آمریکا یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین برندها در بازار جهانی میباشد. انواع شامپو و ماسک و سرم مو برای انواع موهای مختلف با آبرسانی فوق‌العاده عمیق و فاقد سولفات از نمونه تولید های این برند میباشد.قیمت بالای این محصولات نشانگر کیفیت این برند است و محصولات این برند برای سالن های زیبایی بسیار عالیست.

شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز مدل ۵+

نظر مصرف کنندگان در مورد تاثیر شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز مدل ۵+ چیست؟

نظر های متفاوتی در مورد میزان اثر بخشی این شامپو مطرح شده است اما اکثر مصرف کنندگان راضی ابزار داشتند که این شامپو ضد ریزش مو کیفیت خوبی دارد، مقرون به صرفه است، تاثیر مناسبی در جلوگیر ریزش مو دارد، بوی خوبی دارد و برای ترمیم موهای شکسته و آسیب‌دیده موثر است.

همچنین بعضی از مصرف کنندگان که موهای چربی دارند بعد از استفاده این محصول گفته اند که تا ۳ روز چربی موهایشان از بین رفته و کمتر از قبل موهایشان شوره داشته است.

آیا برای کچلی سکه‌ای هم می‌توانم از شامپو ضد ریزش مو استفاده کنم؟

نوعی از ریزش مو نیز وجود دارد که به اندازه یک سکه از موها می‌ریزد. این نوع ریزش ممکن است در هرجایی از بدن از جمله ریش‌ها، موهای سر و یا ابروها اتفاق بیفتد . علل ریزش مو سکه می‌تواند ناشی از بیماری‌های خودایمنی، استرس و یا عوامل قارچی باشد.

برای درمان کچلی سکه‌ای می بایست حتما به متخصص پوست و مو مراجعه کنید و از نادیده‌گرفتن آن و یا عمل به توصیه‌های افراد غیر مطلع خودداری کنید، تا در صورت لزوم داروی ضدقارچی برایتان تجویز شود و یا ممکن است با درمان بیماری زمینه‌ای که دارید مشکل ریزش مویتان نیز برطرف شود. در نتیجه در مراحل اولیه کچلی سکه‌ای، این شامپو به تنهایی نمی‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد اما برای شروع میتواند مناسب باشد.

شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز مدل ۵+

سخن پایانی

همانطور که شما طبیعت را دوست دارید، موهای شما نیز دوستدار طبیعت هستند و از مواد شیمیایی موجود در شامپوها بیزارند. بنابراین، اگر قصد خرید شامپو ضد ریزش مو را دارید، شامپویی انتخاب کنید که حداقل یک یا دو عصاره طبیعی فعال در ترکیبات خود داشته باشد.

شامپویی انتخاب کنید که متناسب با نوع موی شما باشد؛ شامپو مخصوص موهای خشک، چرب یا مختلط. اگر این نکته را رعایت نکنید، هیچ شامپویی خواسته شما را برآورده نمی‌کند و ممکن است اثرات منفی بر موهایتان داشته باشد.

موهای رنگ‌شده نیاز به مراقبت بیشتری دارند. اغلب افراد دوست دارند با تقلید از سلبریتی محبوبشان در استایل و مدل و رنگ موی خود تغییر ایجاد کنند. اما رنگ کردن مو به دنبال خود خشکی، شکنندگی، بهم‌ریختگی و مردگی مو را به دنبال دارد. در نتیجه باید به موها رسیدگی و توجه بیشتری شود. از موهایتان در برابر اشعه UV محافظت کرده و از شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده استفاده کنید.

بسیاری از مواقع ریزش موهای شما بدلیل چربی بیش از حد پوست سر و موهایتان میباشد که با انتخاب یک شامپو ضد ریزش مو مخصوص موهای چرب میتوانید ترشح بیش از حد غدد چربی پوست سرتان را کنترل و در نتیجه تا حد زیادی ریزش موهای خود را کاهش دهید.

شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز مدل ۵+ همه اینها را داراست و با فرمولاسیون خاص خود که از کشور امریکاست پیشتاز در زمینه این نوع شامپوهاست.  پس بهتر است یکبار شامپو ضد ریزش مو اتوکئونز را امتحان کنید. 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.