معرفی دستگاه مایکرومیست

ساناز برومندی
8 خرداد, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

معرفی دستگاه مایکرومیست

دستگاه مایکرومیست یا اوزون تراپی مو ( Ultrasonic Micromist O3 Hair Steamer ) یکی از تجهیزاتی است که در بخش بهداشت ، سلامت ، درمان و زیبایی موی سر با بهره گیری از خاصیت اکسیداسیون اتم اکسیژن یا همان اوزون تراپی مو استفاده میشود . استفاده از این دستگاه ضررهای استفاده از اتو کردن مو را ندارد ریزش مو شما را قطع و میزان رشد موی شما را ۲ برابر میکند.

معرفی دستگاه مایکرومیست-ساناز برومندی-بیبی لایت-بالیاژ-مدل لیر-مدل پر-مدل فارا- مدل لیر-درست کردن مو-زنگساژ مو-بهترین سالن زیبایی تهران

نحوه عملکرد دستگاه مایکرومیست در روش تلفیقی

موها به کمک یک کاور در محوطه کابینی دستگاه قرار میگیرد ،بخار آبی به دمای ۴۰ درجه که قابل تنظیم است در درون کابین جریان پیدا میکند.حین این فرآیند که ۴ الی ۵ دقیقه زمان میبرد، فولیکولهای مو تحریک شده و از سطح مو بلند شده و راه برای ورود هر گونه ماده ایی به عمق ساقه وریشه مو باز میشود .

بعد از این مرحله با کمک امواج مافوق صوت، ملکولهای آب تجزیه شده وشروع به ترکیب ملکولهای اکسیژن میکند و با قطع انرژی مجددا ملکولهای O3 ناپایدار تجزیه شده و به O2 و O1 تبدیل میشوند .

اتم اکسیژن که خاصیت اکسیداسیون قوی دارد از میان فولکیولهای مو وارد عمق ساقه و ریشه مو میشوند و در مسیر خود حدودا با ۸۰ الی ۸۵ درصد از عناصر مو ترکیب میشوند . این عمل باعث ازبین رفتن بسیاری از میکروبها ،باکتریها ،قارچها و..، موجود در مو میشود و عمل استریلیزه بصورت کامل صورت میگیرد .

دستگاه مایکرومیست - اوزون تراپی

در مرحله نهایی محوطه کابین با گزینه cooling شروع به ایجاد سرما و خنک کردن ناگهانی میکند که باعث تحریک مجدد فولیکولها و بسته بسته شدن آنها میشود ،لذا اتم اکسیژن در بافت مو محفوظ مانده و به کار خود ادامه میدهد.چنانچه موها در معرض گرمای مجدد قرار نگیرند این روند مدتی طول کشیده و اکسیداسیون متوقف نخواهد شد .

در مورد کسانیکه ریزش مو دارند .چنانچه عوامل محیطی غیر از توارث که موجب ریزش مو شده، درمان و قطع شوند با بهره گیری از عملکرد این دستگاه با وجود اوزون تراپی مو کمک شایانی به قطع ریزش و تسریع در رشد مجددموهای از دست رفته دیده خواهد شد .

ویژگیهای دستگاه مایکرومیست

  • درمان آسیب های مو و اسکالپ سر به وسیله اوزون تراپی
  • استریلیزه و ضد عفونی کردن اسکالپ و ساقه مو با آپشن O3
  • فوتو تراپی به وسیله ۷ طیف نوری درمانی (استاندارد)
  • شوک گرمایشی و سرمایشی جهت عمق نفوذ و در نهایت ماندگاری
  • یونیزر و یونودرمی در محوطه کابین دستگاه مایکرومیست
  • متعادل کردن و باالنس سبوم و چربی اسکالپ سر
  • هیدراته کردن و تقویت ساقه مو
  • کنترل و قطع ریزش و کمک به رشد مجدد مو
  • دارای سیستم خنک کننده ۲ منظوره کلد میست و کلد وایند جهت بستن منافذ
  • آپشن خشک کننده مو شبیه به عملکرد باد مالیم سشوار
  • ایجاد گرمایش حرکت مولکولی جهت نفوذ عوامل درمان

کارکردهای دیگر دستگاه مایکرومیست

– درمان قطعی موهای آسیب دیده و ترمیم کورتکس و کوتیکول مو
– هیدراته کردن مو و آبرسانی به آن
– استحکام بخشیدن و ضخیم سازی ساقه و فولیکول مو
– استریلیزه و ضدعفونی کردن اسکالپ و ساقه مو
– کنترل و قطع ریزش و کمک به رشد مجدد مو با تاثیر در فولیکول
– شفافیت و درخشندگی مو به مدت طولانی با استفاده از دستگاه مایکرومیست
– درمان و پیشگیری از موخوره، شوره و بیماری های مربوط به اسکالپ
– کنترل میزان اسیدیته و pH مو
– متعادل کردن و بالانس چربی اسکالپ سر

دستگاه مایکرومیست چطور باعث جلوگیری از ریزش مو میشود؟

۲۵ درصد فولیکول مو را آب تشکیل میدهد.وقتی بدنتان کم آب میشود ممکن است فوتیکولهای جدید ضعیف و در نتیجه دچار ریزش مو شود.در طول روز آب بنوشید و از غذاهایی استفاده کنید که درصد آب در آن وعده غذایی بیشتر است.
برای احیای موی خشک بهترین را حل وارد کردن مواد حاصل از شکست مولکولهای آب داخل تارهای مو است.دستگاه مایکرومیست روشی کاملا مطمئن و بی خطر برای آبرسانی صد در صد مو و درنتیجه جلوگیری از ریزش مو میباشد

مزایای اوزون تراپی با دستگاه مایکرومیست

مراکزی که به دستگاه مایکرومیست مجهز هستند به صورت تخصصی و درمانی کار انجام می دهد کار با اوزون یک لاین تخصصی و حساسه که احتیاج به مهارت بالایی داره که سرکار خانم ساناز برومندی با استفاد از بهترین دستگاه مایکرومیست در این زمینه به شما خدمات ارائه میدهد.
اوزون در تماس با ریشه رشته های مو باعث تقویت فولیکول های مو و تقویت و تغذیه مو و پوست سر میگردد، این روش درمانی گردش خون را بهبود می بخشد و گونه عفونت میکروبی موجود در پوست سر درمان می شوند.

دستگاه مایکرومیست - اوزون تراپی

با این شیوه نه تنها مشکلات ، بیماری ها و ریزش موها متوقف میشود بلکه باعث ترمیم موهای شکسته، نازک و آسیب دیده نیز میگردد و بیماریهایی مثل آماس پوست، پسوریازیس، تاسی و ریزش مو را صد در صد درمان میکند.همچنین اوزونی که از طریق دستگاه مایکرومیست به بافت مو میرسد کلیه نواحی بیمار و آسیب دیده پوست و موی سر را ترمیم کرده و هیچ نشانی از بیماری آسیب دیدگی و ریزش مو بجا نخواهد گذاشت.

مسائلی همچون شوره سر را کاملا از بین برده و رشد موها را به طرز شگفت انگیزی سرعت می بخشد و در نهایت کمک میکند موها نرم، صاف، درخشنده و زیبا و مواج شوند و همچنین اوزون کمک میکند تا موهای رنگ شده رنگ خود را حفظ نموده و برخلاف همیشه که با شستشو کدر و بی رنگ و مات شده و مجدد نیاز به رنگ پیدا میکند تا مدتها رنگ مو حفظ شده و همان جلا و شفافیت

کدام دستگاه مایکرومیست مناسب میباشد ؟

پیشنهاد ما قطعا دستگاه مایکرومیست میست لوکس ۷ لایت با آپشن یونی درمی میباشد که بهترین دستگاه مایکرومیست موجود در بازار میباشد و قابل خرید در دیجی کالا نیز میباشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.