topbar
منو

خدمات اسکالپ سر

خدمات اسکالپ سر چیست ؟

خدمات اسکالپ سر ( فشیال مو ) یا همان آبرسانی به موها یک روش درمانی است که با استفاده از محصولات و تکنیک‌های مختلف، به آبرسانی و بازسازی موها کمک می‌کند. این روش برای افرادی که موهای خشک، آسیب‌دیده یا وز دارند مناسب است و می‌تواند ظاهری سالم‌تر و درخشان‌تر به موهای آن‌ها بدهد. فشیال آبرسانی به موها یک روش ایمن و بدون درد است که معمولاً بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. نتایج فشیال آبرسانی به موها معمولاً بلافاصله قابل مشاهده است، اما برای حفظ نتایج، لازم است که مراقبت‌های مناسب از موها انجام شود.

درمان اسکالپ سر یک روش ایمن و بدون درد است و معمولاً خدمات اسکالپ سر طی چند جلسه انجام می‌شود. نتایج اسکالپ سر معمولاً دائمی است، اما ممکن است در اثر عواملی مانند آفتاب، شستشوی مکرر مو یا برخی از داروها، پوست سر دوباره دچار آسیب شود. اسکالپ سر در سالن زیبایی مریم یکتا و توسط خانم ساناز برومندی متخصص درمان اسکالپ سر، انجام می گیرد و با استفاده از بهترین روش ها و دستگاه های روز دنیا، بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد.

خدمات اسکالپ سر- فشیال آبرسانی مو- خدمات زیبایی مو

خدمات اسکراب اسکالپ سر

اسکراب اسکالپ سر یک روش درمانی است که زیر مجموعه خدمات اسکالپ سر است و با استفاده از یک محصول حاوی دانه‌های ریز، به لایه‌برداری پوست سر و از بین بردن سلول‌های مرده و آلودگی‌ها کمک می‌کند. این روش برای افرادی که دچار شوره سر، پوسته‌پوسته شدن پوست سر یا ریزش مو هستند مناسب است و می‌تواند به بهبود سلامت پوست سر و موها کمک کند. تیم متخصص ما با استفاده از بهترین محصولات اسکراب اسکالپ سر، به کمک شما می آید و شوره موها را از بین خواهد برد.

خدمات اسکالپ سر-خدمات اسکراب اسکالپ سر- ساناز برومندی

درمان شوره سر نیز یکی از خدمات اسکالپ سر است که بایستی درمان گردد. شپره سر به دلیل چربی پوست سر بوجود می آید، اما اسکالپ همان پوسته پوسته شپدن پوست سر است که اکثرا به اشتباه هر دو را شوره می نامند. شوره برخلاف اسکالپ بیشتر بر روی پوست های چرب شکل می گیرد و به همین دلیل علت اصلی بروز شوره سر را درماتیت سبورئیک می نامند. درماتیت سبورئیک در نقاط دیگری از بدن مانند ابرو‌ها، کشاله ران، طرفین بینی و در مجاورت غدد چربی نیز بروز می‌کند.

ما با استفاده از آخرین متد ها و روش های خدمات اسکالپ سر، شوره موها را از بین خواهیم برد و تا پایان درمان شوره سر با شما خواهیم بود. تیم تخصصی اسکالپ سر ما به صورت آکادمیک و با استفاده از دستگاه های آنالیز پوست و مو، مشکلات را پیدا کرده و بهترین درمان را برای شما انتخاب خواهد کرد و شما دیگر نگران پوست سر و شوره موی خود نخواهید بود. البته شوره سر به عموامل مختلفی مانند سن، هورمون ها، استرس و … نیز بستگی دارد، اما تا حد امکان می توان با پیشگیری و استفاده از محصولات مناسب بخصوص با مشورت با متخصص اسکالپ سر، با شوره سر مبارزه کنید و موهای سالم و زیبایی داشته باشید.

هزینه خدمات درمان اسکالپ سر چقدر است ؟

هزینه خدمات اسکالپ سر با توجه به مشکلات پوست سر مشتریان عزیز و همچنین میزان آسیب پوست سر تعیین می شود. البته تیم حرفه ای و متخصص خانم برومندی تمام سعی خود را خواهد کرد تا با کمترین قیمت ممکن خدمات درمان اسکالپ پوست سر را ارائه کرده و شما را از هرگونه مشکلات پوستی راحت خواهد کرد.

هزینه خدمات اسکراب اسکالپ سر چقدر است ؟

هزینه خدمات اسکراب اسکالپ سر نیز مانند اسکالپ سر با توجه به میزان پاکسازی پوست سر بستگی زیادی دارد. به طور کلی می توان گفت هزینه خدمات درمان و رفع اسکالپ سر و اسکراب اسکالپ سر بسیار پایین است و با نظر متخصص اسکالپ سر بایستی انجام داد. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۹۱۹۰۰۲۵۰۰۶ تماس حاصل فرمایید.

خدمات اسکالپ سر- ساناز برومندی

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه دنیای زیبایی ساناز
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه دنیای زیبایی ساناز