topbar
منو

خدمات رنگ و لایت مو

خدمات رنگ و لایت مو

قبل از اینکه با انواع خدمات رنگ و لایت آشنا شویم، بایستی به ضروریت توجه به این موضوع اشاره کنیم.  امروزه خانم ها نقش بسزایی در جامعه و اداره امور زندگی دارند و هر لحظه ای که  در حال سپری هستیم، نقش خانم ها در جامعه بیشتر و بیشتر شده و روابط اجتماعی و کاری بیشتری خواهند داشت. یکی از زیبایی ها و شخصیت بخشیدن به خانم ها، ظاهر و نحوه لباس پوشیدن خانم هاست که موضوع بسیار مهمی برای ارتباط با دیگران است. زیبایی مو یکی از مواردیست که خانم ها به آن توجه ویژه ای دارند و ظاهری جذاب به آن ها می بخشد.

سرکار خانم ساناز برومندی متخصص خدمات رنگ و لایت با ۲۰ سال سابقه کار در سالن های زیبایی منطقه یک تهران و همچنین همکاری با برترین میکاپ آرتیسیت های ایران مانند سرکار خانم مریم یکتا، با استفاده از بهترین مواد رنگ مو از برند هایی مانند لورال، ایگورا و … و همچنین بکارگیری برترین تکنیک های رنگ و لایت و استفاده از بروزترین دستگاه ها، در سالن زیبایی مریم یکتا آماده خدمت رسانی در راستای هرچه زیباتر کردن موهای شماست. در ادامه با انواع خدمات رنگ و لایت آشنا شده و شما می توانید بر اساس سلیقه و یا مشورت با متخصص زیبایی مو، بهترین انتخاب را داشته باشید.

خدمات رنگ و لایت- خدمات زیبایی مو- خدمات رنگ مو - خدمات دکلره مو- خدمات لایت مو- خدمات سامبره مو-رنگساژ مو

آشنایی با انواع خدمات رنگ و لایت

خدمات رنگ و لایت انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه و نیاز افراد انجام می شود.برای انتخاب نوع رنگ و لایت مناسب، باید به عوامل مختلفی مانند رنگ پوست، رنگ چشم، فرم صورت و طول مو توجه کرد. همچنین، باید با آرایشگر خود مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند. به یاد داشته باشید علاوه بر زیبایی مو، بایستی به سلامت موهای نیز خود اهمیت دهید، چرا که رنگ می تواند باعث خشکی و آسیب به مو شود.

خدمات رنگ مو :

رنگ مو ساده ترین نوع خدمات رنگ و لایت است که در آن کل مو با یک رنگ واحد رنگ می شود. خدمات رنگ مو توسط خانم ساناز برومندی با استفاده از بهترین مواد و از برترین برندهای دنیا ارائه می شود. در اولین جلسه، خانم ساناز برومندی با شما صحبت می‌کند تا رنگ موی مناسب را برای شما انتخاب کند. او به رنگ پوست، رنگ چشم، فرم صورت و طول موی شما توجه می‌کند. همچنین، شما می‌توانید نظرات و خواسته‌های خود را با او در میان بگذارید. سپس موهای شما قبل از رنگ شدن باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و چربی باشد. همکاران ما  موهای شما را به طور کامل با شامپو می‌شوید.

سپس موهای شما برای رنگ شدن به بخش‌های کوچکی تقسیم می‌شود. این کار به توزیع یکنواخت رنگ مو کمک می‌کند. در ادامه رنگ مو آماده شده و رنگ مو با استفاده از فرچه یا فویل روی موها پخش می‌شود. مدت زمان رنگ شدن موها بسته به نوع رنگ مو و شرایط مو متفاوت است.پس از گذشت مدت زمان لازم، موها با آب ولرم شسته می‌شود. پس از شست و شوی موها، برای هرچه بهتر شدن خدمات رنگ و لایت، خانم برومندی از درمان های مختلف برای تقویت و ترمیم مو استفاده می کند.

موهای شما پس از دریافت درمان های لازم، خشک می شود.خدمات رنگ مو معمولا بین ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد.همچنن قیمت این خدمات بسته به نوع رنگ مو و اندازه و طول مو متفاوت است که تیم ما سعی می کند با بهترین قیمت و با برترین کیفیت خدمات رنگ مو را به شما ارایه دهد. در پایان توصیه می کنیم برای حفظ رنگ مو و همچنین طولانی تر شدن اثرات خدمات رنگ و لایت، باید از شامپو و نرم‌کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید و باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرمای زیاد خودداری کنید.

خدمات لایت مو یا هایلایت :

خدمات لایت مو یکی از زیباترین و جذاب ترین لاین های خدمات رنگ و لایت است، که در آن قسمت‌هایی از مو به رنگ روشن‌تر از رنگ اصلی مو رنگ می‌شود. لایت مو می‌تواند به موها عمق و بعد بیشتری ببخشد، چهره را روشن‌تر و جوان‌تر نشان دهد و به هماهنگی با رنگ پوست و چشم‌ها کمک کند. لایت مو زیبایی موهای شما را دو چندان می کند و قیمت این خدمات نیز بستگی به حجم و طول مو و همچنین سلیقه مشتری دارد.

خدمات رنگ و لایت-خدمات لایت مو- ساناز برومندی

خدمات دکلره مو :

دکلره مو یکی از پرطرفدارترین خدمات رنگ و لایت مو است که کار بسیار حساس و پر ریسکی است. دکلره مو یا بلیچ کردن مو، یک روش شیمیایی برای روشن کردن مو است. در این روش، رنگدانه‌های طبیعی مو از بین می‌روند و مو روشن‌تر می‌شود. دکلره مو می‌تواند برای ایجاد رنگ‌های روشن و فانتزی مانند بلوند، صورتی، آبی و غیره استفاده شود. همچنین، برای ایجاد هایلایت، آمبره و بالیاژ نیز کاربرد دارد. دکلره مو یک فرایند شیمیایی است که می‌تواند به موهای شما آسیب برساند. بنابراین، مهم است که قبل از انجام دکلره، با خانم ساناز برومندی مشورت فرمایید.

خدمات دکلره مو- خدمات رنگ و لایت مو- ساناز برومندی

خدمات لولایت مو :

لولایت مو دقیقا برعکس هایلایت است و در آن قسمت هایی از مو به رنگ تیره تر از رنگ اصلی مو رنگ می شود. لولایت مو نیز یکی از انواع خدمات رنگ و لایت مو است که توسط خانم ساناز برومندی ارائه می گردد. لولایت می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود، اما رایج‌ترین روش استفاده از فویل است. در این روش، تکه‌های کوچکی از مو با فویل پوشانده می‌شوند و سپس با رنگ تیره‌تر رنگ می‌شوند. لولایت مو همچنین می‌تواند با استفاده از تکنیک بالیاژ انجام شود. در این روش، رنگ مو به صورت آزادانه روی موها پخش می‌شود و ایجاد سایه‌های تیره و روشن می‌کند. لولایت برای انواع مختلف مو مناسب است، اما برای موهای تیره‌تر بهتر جواب می‌دهد.

خدمات لولایت مو- خدمات رنگ و لایت- ساناز برومندی

خدمات آمبره مو :

آمبره مو یکی از انواع خدمات رنگ و لایت است که در آن رنگ مو از ریشه تیره‌تر شروع شده و به سمت انتهای مو روشن‌تر می‌شود. آمبره یک روش نسبتاً جدید رنگ مو است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. رنگ آمبره باید با رنگ پوست و چشم‌های شما هماهنگی داشته باشد. اگر موهای شما تیره است، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر مانند بلوند یا قهوه‌ای روشن برای آمبره استفاده کنید. اگر موهای شما روشن است، می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر مانند قهوه‌ای تیره یا مشکی برای آمبره استفاده کنید. اگر می‌خواهید آمبره شما طبیعی‌تر به نظر برسد، می‌توانید از رنگ‌های نزدیک به رنگ اصلی موهای خود استفاده کنید.

خدمات آمبره مو- خدمات رنگ و لایت- ساناز برومندی

خدمات بالیاژ مو :

بالیاژ مو نیز یکی از تکنیک های رنگ مو و خدمات رنگ و لایت است که در این روش، رنگ مو به صورت کاملا طبیعی و بدون استفاده از فویل روی موها پخش می‌شود. این تکنیک در دهه ۱۹۷۰ در فرانسه ابداع شد و در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. بالیاژ برای انواع مختلف مو مناسب است، اما برای موهای بلند و متوسط بهتر جواب می‌دهد. از بالیاژ به عنوان نوعی هایلایت مو نام می برند که تفاوت هایی با آمبره و لولایت دارد که در اینجا می توانید مطالعه فرمایید.

خدمات بالیاژ مو- خدمات رنگ و لایت- ساناز برومندی

خدمات سامبره مو :

سامبره نیز یکی از بهترین روش ها و خدمات رنگ و لایت است که ترکیبی از آمبره و بالیاژ است که در آن رنگ مو از ریشه تیره‌تر شروع شده و به سمت انتهای مو روشن‌تر می‌شود، اما مانند آمبره مرزی مشخص بین دو رنگ وجود ندارد. سامبره نیز برای انواع مختلف مو مناسب است، اما برای موهای بلند و متوسط بهتر جواب می‌دهد.

خدمات سامبره مو- خدمات رنگ و لایت مو- ساناز برومندی

هزینه خدمات رنگ و لایت چقدر است ؟

همانطور که اشاره کردیم، خدمات رنگ و لایت مو برای هر شخص متفاوت است. هزینه خدمات رنگ و لایت مو توسط خانم ساناز برومندی بر اساس طول، حجم مو، نوع روش رنگ و لایت، استفاده از مواد رنگ مو و همچنین سلیقه خود مشتری بستگی دارد. اما تیم ما سعی می کند با بهترین مشاوره به شما، بهترین خدمات رنگ و لایت مو را با کمترین هزینه ممکن برای شما به ارمغان بیاورد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۹۱۹۰۰۲۵۰۰۶ درتماس باشید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه دنیای زیبایی ساناز
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه دنیای زیبایی ساناز