topbar
منو

خدمات کوتاهی مو

خدمات کوتاهی مو در سالن زیبایی مریم یکتا

خدمات کوتاهی مو یکی از رایج ترین و محبوب ترین های لاین زیبایی مو است. کوتاهی مو برای بهبود و ظاهر سلامت مو انجام می گیرد و برای رفع موخوره، وز مو و متعادل کردن حجم مو بسیار مناسب است. مدل کوتاهی مو یکی از مواردیست که بایستی توجه ویژه ای به آن داشت و متناسب با صورت باید اینکار انجام شود. سرکار خانم ساناز برومندی یکی از بهترین کوپ کارهای ایران است که زیر نظر اساتید بزرگی مانند جف ریسی و … آموزش های لازم را کسب کرده و هم اکنون در سالن مریم یکتا، خدمات کوتاهی مو را به شما ارائه می دهد.

خدمات کوتاهی مو- کوپ مو- خدمات زیبایی مو- ساناز برومندی- تفاوت مدل موی فارا و لیر- انتخاب کوتاهی متناسب با صورت

انواع مدل های کوتاهی مو چیست ؟

همانطور که گفته شد مهمترین نکته در انتخاب خدمات کوتاهی مو، مدل کوپ متناسب با صورت است. مدل‌های کوتاهی مو بسیار متنوع هستند و می‌توانند با توجه به نوع مو، فرم صورت و سلیقه شما انتخاب شوند. از معروف ترین و بهترین مدل های کوتاهی مو می توان به مدل لیر، مدل فارا،  مدل پر، مدل کرنلی ، مدل فانتزی ، مدل پیکسی و دیگر مدل های کوپ نام برد که پس از مشورت با خانم ساناز برومندی می توانید مدل خود را انتخاب کرده و موهایتان را زیبا تر کنید.

کوتاهی مو مدل لیر‌ :

مدل لیر یکی از محبوب ترین مدل های کوپ در خدمات کوتاهی مواست. این مدل مناسب صورت گرد است و اگر دارای موهای نازک و کم پشت هستید این مدل بسیار ایده آل شماست. در مدل لیر، موها به صورت لایه لایه کوتاه شده که در نتیجه به موها حجم و حالت می دهد و موها را پر پشت تر نشان داده می شود. همچنین اگر دارای موهایی صاف و متوسط با پیشانی بلند هستید این مدل گزینه خوبی برای شما است.

خدمات کوتاهی مو - کوتاهی مو مدل لیر- ساناز برومندی

کوتاهی مو مدل فارا :

مدل موی فارا یکی از محبوب ترین مدل های کوپ مو در خدمات کوتاهی مو است که توسط بازیگر معروف هالیوود، Farrah Fawcett و در سال ۱۹۷۰ معرفی شد. در این مدل، موها به صورت لایه ای و بلند و تا روی شانه قرار می گیرد. مدل مو فارا برای انواع صورت ها و همچنین برای موهای کوتاه و بلند اغلب مناسب است و باعث پرپشت و پر حجم دیده شده موها می شود. بنابراین می توان گفت اگر موهای نازک و کم پشتی دارید، مدل فارا برای شما بسیار عالیست.

خدمات کوتاهی مو- کوتاهی مو مدل فارا- ساناز برومندی

کوتاهی مو مدل پر :

مدل پر در سالیان گذشته و توسط بسیاری از افراد مشهور به دنیای خدمات کوتاهی مو برگشته است. این مدل مو به صورت کوتاه و لایه ای و همچنین خرد و نامنظم کوپ می شود و برای افرادی که دارای صورت های کشیده و پیشانی بلند و همچنین افرادی که موهای فر و وز دارند مناسب است. مدل موی پر را می توان با انواع مختلف چتری ترکیب کرد که باعث می شود به صورت شما زیبایی خاصی بخشد. به این نکته توجه داشته باشید که مدل پر برای افرادی که موهای نازکی دارند اصلا مناسب نیست.

خدمات کوتاهی مو- موتاهی مو مدل پر- ساناز برومندی

کوتاهی مو مدل کرنلی :

مدل کرنلی یا کوپ کرنلی در واقع پایه خدمات کوتاهی مو است و از آنجایی که برای انواع موها مناسب است، تنوع بسیار زیادی دارد.مدل کرنلی برای صورت های گرد و استخوانی و کشیده، ایده آل است و اغلب برایکسانی که موهای صافی دارند مناسب است. مدل موی کرنلی برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند و یا موهای فر و وز دارند اصلا مناسب نیست.

خدمات کوتاهی مو- کوتاهی مو مدل کرنلی

کوتاهی مو مدل فانتزی :

کوتاهی مدل فانتزی اخیرا به یکی از مدل های ترند در خدمات کوتاهی مو تبدیل شده است. مدل کوتاهی فانتزی یک مدل موی کوتاه است که با استفاده از قیچی مخصوص، موها به اشکال و طرح‌های مختلف کوتاه می‌شوند. این مدل کوتاهی مو برای افرادی که به دنبال یک ظاهر متفاوت و منحصر به فرد هستند مناسب است. البته باید به این کته توجه داشته یاشید که مراقبت از این مدل مو، مقداری سخت تر است و شاید مناسب همه مشاغل نباشد. اما افراد جسوری که به دنبال یک ظاهر جذاب و جسورانه هستند، کاملا مناسب است.

خدمات کوتاهی مو- کوتاهی مو مدل فانتزی- ساناز برومندی

کوتاهی مو مدل پیکسی :

کوتاهی مدل پیکسی نیز یکی از دیگر مدل های جسورانه در خدمات کوتاهی مو است. کوتاهی مدل پیکسی (Pixie) یک مدل موی کوتاه است که موها به صورت یکدست یا لایه‌ای کوتاه می‌شوند. این مدل کوتاهی مو برای افرادی که به دنبال یک ظاهر مدرن و جسورانه هستند مناسب است. این مدل برای انواع موها بخصوص موهایی که نازک و کم پشت هستند، مناسب است.

خدمات کوتاهی مو- کوتاهی مو مدل پیکسی- ساناز برومندی

هزینه خدمات کوتاهی مو مدل دخترانه چقدر است ؟

خدمات کوتاهی مو در سالن زیبایی مریم یکتا و توسط سرکار خانم ساناز برومندی انجام می گیرد. هزینه خدمات کوتاهی مو برا اساس حجم و اندازه مو تعیین می شود. ابتدا شما با خانم برومندی مشاوره کرده و سپس مدل کوتاهی متناسب با صورت خود را انتخاب کرده و کوپ مو با استفاده از بهترین قیچی ها و بهترین ماشین های اصلاح انجام می پذیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تماس ۰۹۱۹۰۰۲۵۰۰۶ تماس حاصل فرمایید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه دنیای زیبایی ساناز
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه دنیای زیبایی ساناز