احیای موی فر چیست و چه مزایایی دارد؟

ساناز برومندی
13 آبان, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب احیای موی فر

احیای موی فر چیست ؟

احیای موی فر یکی از مهمترین کارها برای موهای فر است. موهای فر به دلیل فرم و چیدمان کوتیکول مو و نوع ساختار خاص ژنتیکی که دارد، آب و مواد مغذی خود را به سرعت از دست می دهد ( حتی در صورت شسشتوی مو ). بنابراین رسیدگی و احیای مداوم برای داشتن موهای فر زیبا و تفکیک شده، امری مهم و الزامی است. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با روش های احیای موهای فر آشنا شوید.

 

احیای موی فر- علت باز شدن موی فر

علت باز شدن فر مو چیست ؟

باز شدن فر مو دلایل متعددی دارد. استفاده از شامپو و ماسک های نا مناسب، استفاده مکرر از وسایل حرارتی با دمای نامناسب، استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ و دکلره و همچنین انواع و اقسام صافی ها مانند کراتین، می تواند فر موها را باز کند. در این صورت شما نیاز به احیای موی فر خود برای بازگرداندن حالت فر مو با چندین بار تکرار خواهید داشت. حتی اگر افرادی که موهای خود را با استفاده از مواد شیمایی، فر کرده اند و بعد از مدتی موهایشان دچار خشکی شده و حالت زیبایی فر موهایشان از دست رفته است نیز بایستی فر موهایشان را احیا کنند.

 

احیای موی فر بدون صافی

هدف افراد از احیای موی فر، زیباتر شدن و برگشتن فر به بهترین حالت خود است. بدلیل نداشتن اگاهی و مهارت بعضی از افراد و استفاده نامناسب و نادرست از مواد احیا، فر موها باز می شود و دفرمه شده و از حالت خود خارج می شود و این اتفاق باعث ترس در افرادی می شود که موهایشان فر است و به دنبال احیای فر موهای خود هستند و ممکن است از این کار امتناع کنند.

بنابراین می توان گفت که احیای موی فر، کار بسیار تخصصی است و بایستی حتما توسط متخصص موی فر انجام پذیرد. در روش احیای موی فر بدون صافی، متخصص موی فر تمام مواد مغذی و آب از دست رفته موهای فر را با استفاده از مواد و دستگاه های بروز و پیشرفته، به مو بر می گرداند و موی فر را به بهترین حالت خود باز می گرداند (موها فرفری می شود ). در این روش به هیچ عنوان از حرارت اتو و سشوار استفاده نمی شود.

 

احیای موی فر- احیای موی فر بدون صافی

 

پلکس تراپی موی فر مفید یا مضر است ؟

در نسل قبل تراپی ها از پلکس تراپی برای احیای موی فر استفاده بسیار زیادی می شد. ولی با ورود به دوره جدید تراپی ها که به صورت تخصصی به درمان و احیای موهای فر پرداخته شده است، دیگر از پلکس ها برای تراپی موی فر استفاده نمی شود. بلکه از محصولات و مواد مخصوص درمان موی فر استفاده می شود. بدلیل اینکه پلکس ها خاصیت اسیدی زیادی دارند و باعث ایجاد خشکی بیش از اندازه می شوند و بدلیل اینکه موهای فر خود به اندازه کافی خشک هستند، می توان گفت که پلکس تراپی برای موهای فر اصلا مفید نیست.

 

چگونه حالت موی فر را حفظ کنیم ؟

مهم ترین نکته بعد از احیای موی فر و حفظ شدن حالت فر مو، استفاده از محصولات مخصوص موهای فر مانند شامپو، ماسک و روغن ها در منزل است. این محصولات مطابق با نیاز های موی فر برای شستن و آبرسانی و همچنین مواد مغذی، فرمولاسیون و تولید شده است. این محصولات اجازه نمی دهد که درمان و احیایی که برای موی فر خود انجام داده اید، به سرعت از بین رود و برای مدت طولانی تری از مواد درمانی محافظت می کند.

 

بهترین روغن برای موهای فر چیست ؟

روغن های بسیاری برای بعد از انجام احیای موی فر وجود دارد که قابل استفاده هستند. اما روغن هایی که به صورت فرآوری شده در برند و کمپانی های معتبر تولید شده اند مانند روغن نارگیل، آلوئه ورا، روغن آرگان، بادام شیرین و شی باتر، برای موهای فر بیشتر مناسب است. یکی از بهترین روغن هایی که تا به حال تولید شده و طبق گزارش مصرف کنندگان نتیجه بخش بوده است، اسپری روغن آرگان نارگیل اتوکئونز مدل سورگانیک است که می توانید از طریق فروشگاه دنیای زیبایی ساناز با خیال راحت خریداری فرمایید. البته روغن های باکیفیت دیگری نیز وجود دارد که می توانید از طریق فروشگاه، خریداری فرمایید.

 

بهترین کرم حالت دهنده موی فر چیست ؟

پس از احیای موی فر، حالت دادن به فر مو یکی از مهم ترین کارهایی است که بایستی انجام پذیرد. چرا که ۲۵٪ از احیای موهای فر را مواد بکار رفته در درمان موی فر، ۲۵٪ را متخصص و ۵۰٪ روش نگهداری شما از مو و نحوه حالت دادن به موی فر در منزل است که این کار را باید با استفاده از کرم های حالت دهنده مخصوص موی فر انجام دهید. این محصولات علاوه بر حالت دادن به موهای شما، موها را آبرسانی و مغذی کرده و در برابر عوامل محیطی خارجی مانند رادیکال های آزاد، آلودگی ها و اشعه UV، محافظت می کند.

محصولات بسیار زیادی برای حالت دادن به موی فر وجود دارد که می توانید با جستجو و مشورت با متخصص خدمات زیبایی مو، انتخاب و خریداری فرمایید. از بهترین محصولات حالت دهنده موی فر می توان به کرم مغذی موی فر اتوکئونز شماره ۷.۹ ، کرم موی فر اتوکئونز مدل سورگانیک و کرم حالت دهنده مو مورمو اشاره کرد که می توانید از قسمت فروشگاه وبسایت مورد بررسی قرار داده و خریداری فرمایید.

 

احیای موی فر- بهترین کرم حالت دهنده موی فر

 

بهترین متخصص احیای موهای فر در ایران :

قطعا متخصصان بسیار زیادی برای احیای مو فر وجود دارد که می توانید به آن ها مراجعه فرمایید. پیشنهاد ما سرکار خانم ساناز برومندی متخصص خدمات زیبایی مو و دارنده گواهینامه های بین المللی تخصصی موی فر است که در این زمینه می تواند به شما مشاوره و خدمات بی نظیری را ارائه دهد. تمامی خدمات احیای موهای فر توسط ایشان و با استفاده از بهترین مواد موجود و حال حاضر دنیا، در سالن مریم یکتا انجام می پذیرد. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی مانند اینستاگرام و یا شماره تماس ۰۹۱۹۰۰۲۵۰۰۶ با ایشان در تماس باشید.

 

احیای موی فر- متخصص احیای موهای فر- ساناز برومندی

 

سخن پایانی

اکنون که با احیای موی فر آشنا شده و دلایل از بین رفتن موی فر را دانسته اید و همچنین با محصولات مناسب نگهداری موی فر آشنا شده اید، بایستی به نگهداری و درمان موهای فر خود بیشتر توجه کنید. چرا که موهای فر علی رغم زیبا و جذاب بودن، رسیدگی بسیار بیشتری به موهای صاف دارد و نیاز به درمان های ویژه خواهد داشت. امیدوار هستیم این مقاله که مخصوص مو فرفری های عزیز است، مورد توجه شما قرار گرفته باشد و سوالات یا نظرات خود را می توانید در قسمت دیدگاه نظرات نوشته تا متخصص ما در اولین فرصت پاسخگوی سوالات شما باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.