معرفی ۷ شامپو ضد ریزش مو خارجی

ساناز برومندی
8 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

معرفی بهترین شامپو ضد ریزش مو خارجی

انتخاب شامپو ضد ریزش مو یکی از مهمترین مواردیست که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. برند های بسیاری در ایران و جهان تولید کننده محصولات مخصوص ریزش مو هستند که با توجه به کیفیت، از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در این مقاله ما به ۷ مورد از بهترین شامپو ضد ریزش های خارجی موجود در ایران پرداخته ایم و امیدواریم تا پایان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

برای انتخاب بهترین شامپو ضد ریزش مو به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

برای انتخاب بهترین شامپو ضد ریزش مو ابتدا بایستی عوامل ریزش مو را بررسی کنیم و سپس با توجه علت ریزش مو، بهترین شامپوی ضد ریزش را انتخاب کنیم. از عمده عواملی که باعث ریزش مو می شود به استرس، مشکلات هورمونی، عوامل ژنتیکی و همچنین عوامل محیطی اشاره کرد. دلایل دیگری مانند زایمان، فشار عصبی و … نیز وجود دارد  که بایستی به متخصص مو مراجعه کرد.

اما برای اینکه بتوانیم شامپو ضد ریزش مناسب را انتخاب کنیم بایستی به چندین مورد توجه کنیم. یکی از این موارد ساختار مو است که به بسته به نوع و ساختار مو، شامپوهای ضد ریزش دارای عملکرد متفاوتی هستند. با توجه با اینکه پوست سر خشک یا چرب هست، شامپویی که استفاده می کنیم نیز متفاوت است. همچنین جنس موها که ممکن است نازک یا شکننده باشد، نیز بسیار تاثیر گذار است. 

محتوای شامپو ضد ریزش نیز یکی از دیگر مواردی است که بایستی به آن توجه کنیم. برخی از شامپو ها حاوی محتوای شمیایی بسیار زیادی است و ممکن است باعث خشکی پوست سر و یا حتی ریزش بیشتر مو شود. بنابراین هر چقدر شامپوی ضد ریزش مورد نظر ما از مواد شیمیایی کمتری درست شده باشد و از مواد گیاهی و ارگانیک تشکیل شده باشد، کیفیت بهتری خواهد داشت.

برند شامپو ضد ریزش نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم. برند های بسیار متفاوتی در جهان وجود دارد که بهتر است از شامپوی برند هایی استفاده کنیم که تست های مورد نظر را گذرانده اند و شناخته شده تر هستند. شامپو هایی که در ادامه معرفی می کنیم از بهترین برند های موجود در بازار جهانی است و کیفیت شامپو ها مورد تایید متخخصان سلامت و زیبایی مو هست.

معرفی ۷ تا از بهترین شامپو ضد ریزش مو خارجی

قبل از اینکه بهترین شامپو ضد ریزش خارجی مو را معرفی کنیم، بایستی به این نکته بپردازیم که قطعا شامپو های ضد ریزش بسیار خوب و با کیفیتی از برند های متفاوتی وجود دارد که بدلیل طولانی نشدن مقاله در این محتوا نامی از آن ها برده نخواهد شد. عدم وجود این شامپو ها دلیل بر بد یا بی کیفیت بودن آن ها نخواهد بود و هر شامپویی که از برند های معتبر جهانی باشد و توسط آرایشگران مطرح دنیا توصیه شده باشد، مورد تایید خواهد بود.

۷- شامپو ضد ریزش آیس کریم مدل Energy :

هفتمین مورد از لیست شامپو ضد ریزش مو، شامپو ضد ریزش آیس کریم مدل Energy است که در حجم ۳۰۰ میلی لیتر است و مناسب موهای نازک و ضعیف است. این شامپو حاوی عصاره فلفل قرمز است و اشخاصی که دچار ریزش مو فصلی هستند، این شامپوی ضد ریزش گزینه مناسبی برای آنها است. این شامپو محصولی از برند اینبریا آیس کریم از کشور ایتالیا است که می توانید از فروشگاه ما خریداری فرمایید.

شامپو ضد ریزش آیس کریم مدل Energy- شامپو ضد ریزش مو

۶- شامپو ضد ریزش آقایان اتوکئونز :

از آنجایی که موهای آقایان با خانم ها کمی متفاوت است و بالطبع ریزش موی آن ها نیز ممکن است متفاوت باشد، ما شامپو ضد ریزش آقایان اتوکئونز را به عنوان یک شامپوی تخصصی برای آقایان انتخاب کرده ایم. این شامپو از برند اتوکئونز و با فرمولاسیون کشور آمریکا است و در حجم های ۳۰۰ و ۵۰۰ میلی لیتر تولید شده است. این شامپو حاوی دی بیوتین است که برای جلوگیری از ریزش مو بسیار مهم است.  

شامپو ضد ریزش آقایان اتوکئونز- شامپو ضد ریزش مو- شامپو ضد ریزش

۵- شامپو ضد ریزش دیکسون مدل آرگابتا :

یکی از بهترین و خوش قیمت ترین شامپو ضد ریزش موجود در ایران، شامپو ضد ریزش دیکسون مدل آرگابتا است که حاوی جوانه شبدر قرمز و ماش است و برای موهای ضعیف و شکننده مناسب است. این شامپو از برند خوشنام دیکسون است که در سه حجم و در کشور ایتالیا تولید می شود و به دلیل قیمت مناسب به یکی از شامپو های محبوب تبدیل شده است که در فروشگاه ما قابل خریداری است.

شامپو ضد ریزش-شامپو ضد ریزش دیکسون مدل آرگابتا

۴- شامپو ضد ریزش سی دی سی :

چهارمین گزینه از لیست بهترین شامپو ضد ریزش مو، به شامپو ضد ریزش سی دی سی تعلق دارد. این شامپو حاوی عصاره آلی زغال اخته است و با تقویت فیبر مو، از ریزش مو ها جلوگیری می کند. این شامپو در حجم ۲۵۰ میلی لیتر و توسط برند معروف سی دی سی (CDC) از کشور ایتالیا تولید می شود که می توانید در فروشگاه دنیای زیبایی ساناز، خریداری فرمایید.

شامپو ضد ریزش -شامپو ضد ریزش سی دی سی

۳- شامپو ضد ریزش موهای چرب مورمو مدل CAFFEINE :

شامپو ضد ریزش موهای چرب مورمو مدل CAFFEINE هم برای پوست چرب و هم برای پوست خشک ( رنگ آبی برای موی چرب و رنگ قرمز برای موی خشک ) که دچار ریزش مو هستند، مناسب است و حاوی کافئین هست که علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، چربی کف سر را نیز کنترل می کند. این شامپو در حجم ۵۰۰ میلی لیتر و از برند مورمو است که در کشور کره جنوبی تولید می شود و برای خانم ها و آقایان مناسب است.

شامپو ضد ریزش مو- شامپو ضد ریزش موهای چرب مورمو مدل CAFFEINE

۲- شامپو تقویت کننده لورال مدل Serioxyl :

شاید از خود بپرسید چرا شامپو تقویت کننده لورال مدل Serioxyl، به عنوان یک شامپو ضد ریزش معرفی شده است. این شامپو با تقویت رشد و تراکم مو، هم از ریزش مو ها جلوگیری می کند و هم موها را متراکم تر و پر پشت تر می کند. این شامپو از برند معروف لورال است و حاوی نمک منیزیم و برای موهای نازک و پوست های مستعد استرس بسیار مناسب است که از طریق فروشگاه می توانید خریداری فرمایید.

شامپو تقویت کننده لورال مدل Serioxyl- شامپو ضد ریزش- بهترین شامپو ضد ریزش مو- شامپو ضدریزش

۱- شامپو ضد ریزش کراستاس مدل جنسیس :

آخرین و بهترین شامپو ضد ریزش مو که ما انتخاب کرده ایم، شامپو ضد ریزش کراستاس مدل جنسیس است که از برند معروف و معتبر کراستاس هست. این شامپو حاوی سلول های بنیادی ادلویس، آمینکسیل و زنجبیل است و برای موهای خشک و ضعیف مناسب است. با استفاده از این شامپو، ریزش موها تا ۹۲٪ کمتر می شود. این شامپو را می توانید از طریق فروشگاه دنیای زیبایی ساناز و با بهترین قیمت ممکن، خریداری فرمایید.

شامپو ضد ریزش- شامپو ضد ریزش کراستاس مدل جنسیس

قیمت شامپو ضد ریزش های موجود در بازار چقدر است ؟

همانطور که گفتیم شامپو ضد ریزش های بسیار زیادی در ایران و جهان وجود دارد. اما ما توصیه می کنیم اگر به ظاهر و موهای خود اهمیت میدهید از بهترین و معتبر ترین برند های تولید کننده شامپو های ضد ریزش استفاده فرمایید. قیمت شامپو ضد ریزش های معرفی شده در این مقاله از ۶۷۰ هزار تومان تا ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان متفاوت است که بسته به بودجه و شامپوی مناسب با مو می توانید تهیه فرمایید.

آیا استفاده از شامپو ضد ریزش به تنهایی برای جلوگیری از ریزش مو، کافی است ؟

گاهی اوقات استفاده از شامپو ضد ریزش مناسب برای جلوگیری از ریزش مو به تنهایی کافیست. اما در بعضی از موارد هرچقدر از شامپوی با کیفیت و مناسب هم استفاده کنید، ممکن هست باز هم با ریزش مو مواجه شوید. مواردی وجود دارد که بایستی علاوه بر استفاده از شامپوی ضد ریزش، به متخصصان سلامت مو، مانند استاد ساناز رومندی متخصص سلامت زیبایی مو، مراجعه فرمایید تا با انجام راه های درمانی مناسب روی پوست سر و ریشه مو، ریزش موی شما را برطرف کند.

شامپو ضد ریزش- خدمات اسکالپ مو-

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم ۷ مورد از بهترین شامپو ضد ریزش های موجود در بازار که از برند های معتبر تولید شده اند را معرفی کنیم. بسیاری از شامپو های دیگری نیز وجود دارد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و لایق حضور در این لیست بودند. اگر شما از دیگر شامپو های ضد ریزش استفاده کرده اید که نتیجه گرفته و ریزش موهایتان برطرف شده است، لطفا در قسمت دیدگاه با ما و مخاطبان عزیز در میان بگذارید تا خوانندگان عزیز ما بتوانند شامپوی مناسب ریزش مو را انتخاب کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.