آموزش درست کردن مو

ساناز برومندی
22 خرداد, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

آموزش درست کردن مو

 درست کردن مو در خانه برای خانم ها شاید به بافت، اتو یا بابلیس کشیدن محدود شود. اما اگر دوست دارید مدل های متنوعی بلد باشید و هر بار موهای خود را به شکلی نو آرایش کنید، توصیه می کنیم تا روش های آموزشی درست کردن مو در زیر را مشاهده کنید.

آموزش مدل مو

این روش ها برای درست کردن مو بسیار آسان هستند و هر فردی می تواند در عرض چند دقیقه آن ها را انجام دهد.تاثیرات آب و هوا بر مو می تواند باعث شود علی رغم همه ی تلاش هایتان موی شما وز شود و هیچ حالتی نگیرد. اما راهی وجود دارد که حتی با موی چرب و شسته نشده چون ستارگان بدرخشید.

در اینجا ۵ مدل مو را به شما آموزش می دهیم که در طول ۵ دقیقه آماده می شوند و هر دختری باید آن ها را بلد باشد. درست کردن مو به صورت صحیح در ظاهر شما بسیار مهم است و بایستی با تمرین و تکرار زیاد این کار را یاد بگیرید.

آموزش درست کردن مو- موی دم اسبی

مدل موی گوجه ای

درست کردن مو مدل گوجه ای نه تنها آسان و راحت است بلکه خیلی شیک هم هست. موهای خود را به صورت دم اسبی در بالای سر خود جمع کرده و آن را به صورت گرد ( اصطلاحا گوجه ای ) پیچانده و با کش سر یا گیره سر محکم کنید.

چند قسمت از مو را از کش در بیاورید تا کمی حالت شلختگی بانمکی به موهایتان بدهید. برای پایداری این نوع مدل مو می توانید مقداری تافت و یا دیگر اسپری های نگه دارنده را به موهایتان اسپری کنید.

درست کردن مو مدل دم اسبی

برای درست کردن مو های خودتان این مدل مو برای مو‌های متوسط رو به بلند مناسب‌تر است. مو‌های تان را از پشت شل ببندید. بعد مقداری از مو‌ها را روی صورتتان بریزید. اینطوری می‌توانید مدل موی به هم ریخته درست کنید و اگر در طول روز مقدار بیشتری بیرون ریخت نگران نباشید و مو‌ها را به حال خودش بگذارید.

درست کردن مو- مدل دم اسبی

درست کردن مو مدل بافت تیغ ماهی

شما هرگز با انتخاب مدل موی تیغ ماهی اشتباه نکرده اید. بهترین ویژگی درست کردن مو با این مدل مو آن است که این بافت با موی چرب زیباتر و بهتر است. موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید. قسمت کوچکی ازموهای سمت چپ را به داخل موهای سمت راست ببرید. در مرحله ی بعد قسمت کوچکی از موهای سمت راست را به داخل موهای سمت چپ ببرید.

اینقدر این روند را ادامه دهید تا به پایین موها برسید. سپس با کش انتهای موها را ببندید.بافت خود را با بیرون کشیدن برخی از قسمت های موهایتان شل کرده تا حجم موهایتان بیشتر شده و کمی حالت شلختگی به آن ها بدهید.

درست کردن مو مدل موج دار

درست کردن مو این مدل مو برای دخترانی که به طور طبیعی موهای موج دار دارند فوق العاده است. کمی موس به موهایتان بزنید و در حالی که سشوار را با حرارت زیاد روی موهایتان گرفته اید، آن ها تقسیم کرده و هر بخش آن را از ریشه گرفته و تا نوک موها بپیچانید. موهایتان را به مقدار کم بهم بریزید و حالا شما آماده هستید.

درست کردن موی مدل موج دار دارای تنوع های زیادی است و بوسیله روغن و محصولات حالت دهنده مو می توانید مدل موی خود را زیبا تر درست کنید. روغن میتیک اویل لورال یکی از محصولاتی است که می توانید به کمک آن مدل موی موجدار خود را براحتی درست کنید و موها را براق و خوش حالت کنید. این مدل، یکی از محبوب ترین مدل موها در بین سلبریتی ها است.

درست کردن مو- مدل موج دار

سخن پایانی :

در پایان می توان گفت، برای درست کردن مو بایستی به موارد متعددی مانند صورت، رنگ مو، محیط اطراف و … توجه کرد. اگر مدل موی دیگری مد نظر شماست و در این مقاله وجود نداشته است، لطفا با ما در میان بگذارید تا برای شما آموزش مدل دلخواه خود را معرفی کنیم و همچنین برای آموزش مدل مو می توانید در کلاس های خانم ساناز برومندی شرکت فرمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.