انواع تراپی مو

ساناز برومندی
23 آذر, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تراپی مو چیست ؟

به هر نوع ویتامینه و پروتئینه مو ، تراپی مو گفته می شود. اما همه انواع تراپی مو ها روش کار یکسان ندارند. تراپی مو، سلامت از دست رفته موها را به شما برمی گرداند. محصولاتی که برای تراپی موها به کار می روند، حاوی مواد معدنی، ویتامین ها، انواع کاندیشنرهای آبرسان و پروتئین ها هستند که در ساقه مو نفوذ کرده و مواد غذایی از دست رفته آن ها را به کوتیکل های مو بازگردانده و باعث استحکام بیشتر موها می شوند.
تراپی انواع مختلفی دارد : آرگان تراپی، خاویار تراپی، کره تراپی، بوتاکس تراپی، پلکس تراپی و پروتئین تراپی و اوزون تراپی و …

خاویارتراپی : مناسب برای موهای نازک، موهای آسیب دیده، موهایی که به طور مداوم رنگ یا دکلره شده اند، موهای کدر ،موهای کم حجم اوزون تراپی : باعث جلوگیری از ریزش مو، رفع شکنندگی مو و شوره سر می شود و همچنین باعث افزایش ضخامت هر تار مو و در نتیجه افزایش حجم موها می شود.

فواید آرگان تراپی:  تقویت موهای آسیب دیده ناشی از رنگ و کلره و مواد شیمیایی و حرارت،بهبود موخوره و شوره ی سر،آبرسان و مرطوب کننده پوست و مو

آشنایی با انواع تراپی مو

اولاپلکس تراپی چیست؟ و انواع آن کدامند؟

اولاپلکس تراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دی­سولفید آسیب ­دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و …شکسته شده اند را به طور دائم بازسازی می­ کند. اگر موهایتان را بیش از حد ­رنگ کرده باشید یا تا سال­ها آنها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان برگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم می­کند. اما این امکان فقط برای کسانی که دائما موهای خود را رنگ می­کنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، براق و قوی می­کند.

در پست های دیگر در مورد انواع تراپی مو به طور اختصاصی صحبت خواهیم کرد و می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه نوشته و سرکار خانم ساناز برومندی متخصص خدمات زیبایی مو، پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.