روش صاف کردن مو با سشوار

ساناز برومندی
13 آذر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

روش صاف کردن مو با سشوار

خوب خیلی ها دارای موهای فر و یا مجعد هستن که مسلما به خودی خود زیبایی ویژه ای دارن. ولی همیشه برای افراد، تغییر حالت موها جذابیت داره. در این مطلب چگونگی صاف کردن مو با سشوار رو براتون توضیح میدم، البته که خیلی ها حرفه ای هستن و نیازی به این توضیحات ندارن.برای افرادی که تجربه ی زیادی توی این زمینه ندارن روش صاف کردن مو با سشوار احتمالا حذابیت داره. در ادامه مراحل روش صاف کردن مو رو خواهید دید.

صاف کردن مو با سشوار

شستشوی موها قبل از صاف کردن مو با سشوار

برای صاف کردن مو با سشوار، اول از همه باید موهاتونو با شامپوی مخصوص به نوع موهای خود شستشو بدین. اگر موهای رنگی و دکلره شده دارین سعی کنین شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنین، یا شامپوهایی که دارای نرم کننده عالی هستند.برای نرم و لطیف شدن موهایتان استفاده کنین. حتما قبل از حمام رفتن موهایتان را شانه بزنین تا گره های موجود در آن باز شود و راحت تر در حمام بتونین آنها را شستشو بدین. بعد از شستن موها به کمک یک حوله آرام آرام آب روی موهایتان را بگیرین و کمی آنها را خشک کنین.

صاف کردن مو با سشوار

بعد از اینکه مقداری از آب موهایتان گرفته شد به کمک یک دستگاه سشوار موهایتان را صاف کنین. چون حجم موهای خانمها زیاده و از سشوار بیشتر استفاده میکنن سعی کنین یه سشوار عالی از یک برند معتبر انتخاب و خریداری کنین تا تنظیم دما و باد مناسب و متعادلی داشته باشه.

قبل از سشوار از ماسک موی مناسب استفاده کنید

ماسک موهای زیادی در بازار وجود داره یکی از آنها را تهیه کنین و قبل از صاف کردن مو با سشوار مقداری از آن را بر کف دست خود بریزین و به کمک دو دست بر روی تمام موهای خود بمالین و ماساژ بدین طوری که همه مو به ماسک مو آغشته شود تا بتونین موهای نرمی رو داشته باشین. در انتها میتونین به کمک یک شونه ی پلاستیکی آرام بین موهای خود بکشین تا ماسک به همه جای مو نفوذ کنه.

ساناز برومندی

خشک کردن مو با سشوار

بعد از اینکه تمام مو را به ماسک آغشته کردین و موهایتان کمی نرم شد میتونین به کمک انگشتان خود طوری که انگار موهایتان را به کمک یک شانه نرم از هم جدا میکنین همراه با سشوار با دمای کم، آب اضافی موهایتان را بگیرین. البته مراقب باشین تا دستتون از گرمای سشوار آسیب نبینه.

صاف کردن مو با سشوار

روش صاف کردن مو با سشوار چیست ؟

بعد از خشک شدن موها نوبت تقسیم بندی موها میرسد. به کمک چند گیره موهاتون را به سه قسمت مساوی تقسیم کنین. توجه کنین در تقسیم بندی حتما تمام سه قسمت به یک اندازه باشد تا موقع سشوار کشیدن اذیت نشین و به راحتی هر قسمت را سشوار بکشین تا صاف کردن مو با سشوار راحت تر باشه.

به کمک یک برس گرد فلزی قسمتی از موهایتان را که جدا کردین شروع به سشوار کشیدن کنین. در ابتدا از قسمت کناره های مو شروع کنین. برس را در یک دست و سشوار در دست دیگر نگه دارین. برس گرد را همزمان با سشوار روی موهایتان به آرامی چند مرتبه بکشین تا صاف شود.

صاف کردن مو با سشوار

به کمک یک برس گرد فلزی قسمتی از موهایتان را که جدا کردین شروع به سشوار کشیدن کنین. در ابتدا از قسمت کناره های مو شروع کنین. برس را در یک دست و سشوار در دست دیگر نگه دارین. برس گرد را همزمان با سشوار روی موهایتان به آرامی چند مرتبه بکشین تا صاف شود.

ساناز برومندی

حالا نوبت موهای زیرین و پشت سر میرسه. برس را از زیر موهای خود همراه با گرمای مستقیم سشوار به طور پیوسته به سمت نوک موها بکشین. این کار را چند مرتبه انجام بدین تا موهایتان کاملا خشک و صاف و یکدست شود. وقتی قسمت زیرین موها خشک شد نوبت قسمت روی موها میشود. همین روش را برای بالای موها هم انجام داده و آنها را مرتب و صاف کنین.

صاف کردن مو با سشوار

وقتی که قسمتهای زیرین را خشک و صاف کردین، قسمتهای کوچک مو که در پشت سر وجود داره و نمیتونین به راحتی در آینه ببینین و موفق نشدین که کامل خشک و صافش کنین را نیز همانند قسمت قبل خشک کرده و شروع به حالت دادن آنها کنین تا موهای پشت سر هم صاف و البته خشک بشن.

ساناز برومندی

وقتی که صاف کردن قسمت های کناری مو به پایان رسید نوبت به چتری ها و قسمت جلوی مو میرسه. باز هم به کمک همان برس گرد شروع به سشوار کشیدن چتری های خود کنین. موهایتان را به دور برس بپیچید و از ریشه ی مو به سمت انتهای مو همراه با سشوار بکشین تا موهایتان صاف شود. حتما توجه کنین که حرکت سشوار و برس باید همزمان باشد تا موهای صاف و بهتری به شما بدهد. این حرکت را چند بار از ریشه تا انتهای موها انجام بدین تا چتری های زیبا و صاف داشته باشین.

صاف کردن مو با سشوار

گرما را روی مو ها حفظ کنید و نگذارین که سرد بشه و به صاف کردن قسمت به قسمت موها ادامه بدین. این کار به شما کمک میکنه تا به یک موی صاف و یکنواختی در آخر کار برسین. نکته ای که وجود داره اینه که حواستون باشه تمام موی سر به طور متعادل خشک بشه و جایی از قلم نیفتاده و مو ها مرطوب و ژولیده باقی نمونده باشن.

ساناز برومندی

بعد از تمام مراحلی که در مورد روش صاف کردن مو با سشوار گفته شد حالا یک موی صاف دارین و میتونین با این موهای جذاب به مهمونی برین و موهایتان را باز بگذارین تا از قشنگی آنها لذت کافی را ببرین. در انتها میتونین از ماسک موهای مناسب برای درخشندگی بیشتر موها استفاده کنین. همچنین ما در اینستاگرام خانم ساناز برومندی، روش صاف کردن مو با سشوار را به صورت ویدئویی به شما توضیح داده ایم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.