انواع مدل بافت مو

ساناز برومندی
22 فروردین, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فهرست مطالب

در این مقاله به انواع مدل بافت مو که یکی از جذاب ترین مدل های مو می باشد می پردازیم. در پایان این مقاله شما می توانید متناسب با اندازه موهای خود مدل بافت موی مناسب خود را پیدا کنید.

مدل‌ بافت مو بسیار متنوع هستند و بسته به نوع بافت مو، شکل صورت، سلیقه و سبک افراد، ممکن است انتخاب ها باشد.با نکات مهم بافت مو با ما همراه باشید

انواع مدل بافت مو

بهترین مدل بافت مو برای انواع موها چیست ؟

مدل بافت موی صاف: این مدل که یکی از متداول ترین مدل های بافت مو است معمولاً با استفاده از برس و صاف‌کننده مو بدست می‌آید. این نوع بافت مو بیشتر در موهای کوتاه و متوسط بکار می رود.

مدل بافت موی موجی: این نوع بافت مو شامل موج‌های طبیعی و نرم است که به کمک اتو و یا ویو بدست می آید.. این بافت مو برای موهای متوسط و بلند مناسب است.

بافت موی لایه‌ای: در این نوع مدل بافت مو، موها به صورت لایه‌ای بافته شده و این بافت مو برای موهای بلند مناسب است.

بافت موی آویزان: در این نوع بافت مو، موها به صورت آویزان در می‌آیند و شکل طبیعی و خوش‌تراشی شده به آن‌ها داده می‌شود.

انواع مدل بافت مو کشورها

مدل بافت موی آفریقایی :

آفریقا مهد بافت مو می باشد و به همین دلیل ما به عنوان اولین مدل بافت مو این بافت زیبا را معرفی می کنیم.بافت موی آفریقایی معمولا روی موهای بلند صورت می‌گیرد. هر کسی که موهای بلندی دارد، می تواند یکبار این نوع بافت مو را امتحان کند تا عاشق آن شود.برای سبک بافت موی آفریقایی، بهتر است از  مقداری مرطوب کننده یا ماسک فر مو استفاده کنید تا راحت تر بتوانید مدل بافت آفریقایی را انجام دهید.

مدل بافت مو- مدل بافت مو آفریقایی- مدل بافت آفریقایی

مدل بافت موی فرانسوی :

در اروپا مدل بافت موی فرانسوی محبوب ترین و پر طرفدارترین مدل بافت محسوب می شود. از جمله معروف ترین مدل های فرانسوی می توان به روش بافت موی فرانسوی جلوی سر مدل فرانسوی خرگوشی و یا مدل بافت موی فرانسوی یک طرفه اشاره کرد.از دیگر بافت های مدل فرانسوی می توان به مدل چند طرفه نیز اشاره کرد.

انواع مدل بافت مو- مدل بافت موی فرانسوی

بافت موی هلندی :

مدل بافت موی هلندی بسیار شبیه به بافت موی فرانسوی می باشد و تنها تفاوت آنها در زیر و رو بودن بافت ها است.در واقع این مدل وارونه مدل بافت فرانسوی است.از زیباترین مدلهای بافت موی هلندی می توان به مدل بافت از پشت و یا یک طرفه کج اشاره کرد.

مدل بافت مو کشورها- مدل بافت موی هلندی

معروف ترین مدل های بافت مو

بافت موی تیغ ماهی :

مدل بافت موی تیغ ماهی کی از شیک ترین و مجبسی ترین مدلهای بافت مو می باشد. این مدل زیبا باعث می شود شما در هر مجلس یا مهمانی بدرخشید. کافیست فقط یکبار از این مدل بافت مو استفاده کنید تا شیفته آن شوید.سبک بافت موی تیغ ماهی انواع مدل مختلفی دارد که بسته به صورت و میزان اندازه موهایتان می توانید سبک مناسب را انتخاب کنید.

مدل بافت مو - مدل بافت تیغ ماهی- مدل بافت موی تیغ ماهی

بافت موی ساده :

مدل بافت موی ساده یکی از محبوب ترین و راحت ترین مدلهای بافت مو می باشد. این مدل به دلیل سادگی و سرعت بالا در بافت و باز کردن بسیار محبوب می باشد.سبک بافت موی ساده برای جمع های صمیمی مناسب است. ضمن اینکه در این سبک به ریشه موها فشار کمی وارد می شود که مورد توجه افراد می باشد.

انواع مدل بافت مو - بافت ساده- بافت مو ساده- مدل بافت ساده- مدل بافت مو ساده

مدل بافت موهاک:

مدل بافت مو موهاک، هم برای آقایان و هم یک سبک بافت موی دخترانه نیز می باشد. در این سبک قسمت مرکزی مو حجیم می شود.. سبک بافت موهاک سبکی است که به وسیله روش های مختلف بافت به مرکز سر،  حجم می دهند. این بافت مو برای صورت های گرد و مربع شکل بسیار مناسب و جذاب است.

انواع مدل بافت مو- مدل بافت مو موهاک- مدل باقت موهاک

بافت موی تزاری :

اگر نیاز به یک بافت جذاب و هیجان انگیز دارید مدل بافت موی تزاری می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در این روش، موها به جای حالت عمودی، به صورت افقی بافته می‌شوند و در جلوی پیشانی شما قرار می‌گیرند. این سبک بافت مو برای صورت افرادی که با سبک چتری مو مطابقت دارد مناسب است.

مدل بافت مو - مدل بافت موی تزاری- مدل بافت تزاری- مدل بافت مو تزاری

بافت موی پنج تایی :

این مدل بافت مو بسیار شبیه به مدل بافت ساده می باشد با این تفاوت که به جای سه دسته مو از پنج دسته مو استفاده می شود که باعث پهن تر و نمایان شدن بافت می شود.این مدل بیشتر برای مهمانی ها خودمونی و صمیمی استفاده می شود.

آموزش مدل بافت مو - بافت موی پنج تایی- مدل بافت مو پتج تایی

بافت موی چهارتایی یا مکعبی :

این مدل یکی از محبوب ترین مدلهای بافت مو است که بیشتر در مجالس رسمی مود استفاده قرار می گیرد و جلوه سلطنتی به شما می بخشد. در این روش بافت ها درشت و آزاد هستند و فشار کمی به موها وارد می شود.

آموزش مدل بافت مو مکعبی- مدل بافت موی چهارتایی - مدل بافت مو چارتایی- مدل بافت چهارتایی

مدل بافت موی دردلاک:

بافت موی دردلاکی یک روش متفاوت و خاص می باشد که با سایر بافت ها متفاوت است. برای انجام این نوع بافت مو بایستی از نخ رنگی تزئینی یا کش پلاستیکی استفاده کنید.عمر این مدل بافت مو بسته به استحکام بافت ها از چند ساعت تا چندین ماه می باشد که بایستی توجه داشته باشید در مدت طولانی این سبک به موها آسیب وارد می کند.

انواع مدل بافت مو دردلاک- بافت موی دردلاک- بافت دردلاک- مدل مو بافت دردلاک

بهترین مرکز بافت مو

مرکز تخصصی و زیبایی سرکار خانم ساناز برومندی متخصص و استاد بین المللی رنگ و لایت و کوتاهی یکی از مراکزی می باشد که برای شما انواع مدل بافت مو را در محیطی دلنشین انجام داده و به زیبایی شما کمک می کند.در کنار خدمات بافت خدمات دیگری مانند کراتین و رنگ و لایت و همچنین انواع تراپی ها به مشتریان عزیز ارائه می شود.

سخن پایانی

شاید از خود سوال کنید بهترین مدل بافت مو چیست ؟ در پاسخ به این سوال بایستی گفت انتخاب بهترین بافت مو به عوامل بسیاری بستگی دارد. نوع صورت افراد یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب سبک بافت مو است. شغل افراد یکی از دیگر دلایلی است که در انتخاب افراد موثر است. اینکه فرد یک کارمند یا یک خانه دار و حتی یک مدیر باشید در تعیین سبک بافت مو تاثیر گذار است.

از دیگر عوامل می توان به مجالس یا مهمانی هایی که افراد دعوت شده اند اشاره نمود که در این مقاله توضیح داده شده است که چه سبک بافت مویی مناسب چه مجالس و چه مهمانی هایی است. اما به طور کلی می توان گفت روش بافت مو آفریقایی پرطرفدارترین مدل بافت مو می باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.